Logo İş Ortağı Olarak Sunduğumuz Çözümler

GO PLUS “En Akıllı Karar, En Kolay İş Uygulaması” Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız…

Go Plus

Kobilerin İşine Gelecek Çözüm

  • Stok, Satın Alma, Satış, Finans, Genel Muhasebe, Bordro, Duran Varlık Yönetimi işlemlerinizi gerçekleştirebilir,
  • Raporlarınızı ihtiyacınıza göre tasarlayabilir,
  • Hesap ekstrelerinde döviz raporlarını aynı anda görebilir,
  • Sade arayüzünü iş yapış şeklinize uygun özelleştirebilir,
  • Renk, beden ve cins takibi için özel kodlama yapabilir,
  • Yazıcı tanımlamalarını yaparak bütün yazıcılardan çıktı alabilir,
  • Windows ile tam uyumlu yapısıyla MS tabanlı ağlar üzerinde çalışabilir,
  • Otomatik kayıt ekleme, sık kullanılan kayıtlara ulaşabilme özellikleri ile işlemleri hızlandırabilir,
  • Alış faturasından satış faturası oluşturabilir,
  • Kart oluşturma sihirbazları ile hata riskini ortadan kaldırabilir,
  • GO Webmaster ile 5 dakikada web sitenizi oluşturabilir,
  • Yönetici Konsolu ile rapor almadan firmanın banka, satış ve stok durumunu anlık olarak izleyip değerlendirebilirsiniz

Mali Müşavir Plus

Mali Müşavirler İçin Zengin İçerik

Mali Müşavir Plus, zengin özellik seti ve pratik kullanımı ile Serbest Muhasebeci ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanmış bir muhasebe yazılımıdır.

LOGO Mali Müşavir Plus, sunduğu kullanım kolaylıkları ve üstün teknolojisiyle meslek mensuplarının bütün isteklerine yanıt veriyor.

İçerdiği Büro Yönetimi, Muhasebe, Sabit Kıymet, Bordro, İşletme Defteri ve Beyanname modüllerini kolayca kullanabilmeniz iş yükünüzün azalmasını ve zamandan tasarruf etmenizi sağlıyor.

Çözümün diğer LOGO çözümleri ile eş kod ve veri yapısı, müşteri verilerinin aktarımını ve işlenmesini son derece kolaylaştırırken stok, fatura, çek/senet, banka, kasa, cari hesap modüllerinden girilmiş olan günlük hareketler istenildiği zaman genel muhasebe programına aktarabilmektedir.

Windows ortamının sağladığı kolaylıklar ve LOGO’nun titizlikle hazırladığı pratik arayüz, operasyonlarınızı hızlı ve hatasız yürütmenizi sağlamaktadır.

Bordro Plus

Neden Bordro Plus

BORDRO PLUS; GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işleme ve takip programıdır.

BORDRO PLUS, modüler bir yapıdan oluşmakta olup temel modül Sicil Yönetimi’dir. İstenilen zaman dilimi içerisinde uygulama, Ücret Simulasyonu fonksiyonu ile  zenginleştirilme olanağı da sunar.

BORDRO PLUS, Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılarken esnek ve kolay kullanımı ile tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların sicil ve ücret yönetimi konusunda gereksinimlerine cevap verir. Bordro işlemlerinin, yasal prosedürlerin ve raporların otomasyonu mevzuat bilgisi gerekliliğini minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.

BORDRO PLUS, sunduğu zengin özelliklerinin yanı sırakısa öğrenme süresi, basit ve çabuk şekilde uyarlanabilirliği ile de kurumların bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan maksimum fayda elde etmelerini sağlar.

START

İş Hayatında Yeni Bir “Start”

START ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimini kolaylıkla yapabilirsiniz. START iş yükünüzü hafifletirken sizin de tek bir yerden işletmeniz ile ilgili her detayı takip etmenizi ve karlılığınızı artırmanızı sağlar.

Emlakçı, sigortacı, poliklinik, kırtasiye, çiçekçi, pastahane, parfümeri, dershane, galeri gibi muhasebesini dışarıdan takip eden, tek kullanıcılı, küçük ölçekli bir işletmeyseniz START ile günlük işlemlerinizi daha etkin ve verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Start Standart Modüller

  • Stok
  • Sipariş
  • Fatura
  • Cari Hesap
  • Kasa
  • Banka
  • Çek ve Senet

j-guar

Bugün için Akıllı Çözüm, Gelecek için Güvenli Yatırım…

Günümüzün zorlu rekabet koşullarında işletmelerin yalnızca faaliyet konusu olan ürün veya hizmete odaklanarak, bunlarla ilgili hareketleri izleyip denetlemeleri yeterli değildir. Organizasyonların hiyerarşik yapısı içerisinde yatay ve dikey süreçlerin iyi yönetilmemesi hatalı sonuçlarda artış, süreçte aksama ve istenilen sonucu elde etmek için harcanan zamanın uzaması gibi sonuçlara yol açarak firmayı hedeflerine ulaşmaktan alıkoyar, müşteri odaklılıktan uzaklaştırır, gelir ve pazar payı kaybına sebep olur.

j-guar, firmaların ‘Tedarik-Üretim-Satış ve Teslimat’ ekseni üzerinde baştan sona tüm işletme fonksiyonlarının, yönetimin belirlediği şekilde gerçekleşmesini sağlayarak; iş denetimi değil, iş yönetimi imkanı sunar.

j-guar’da ayrıca, iş süreç ve stratejilerini çalışanların bilgi ve becerileriyle birleştiren, insan kaynaklarının tüm fonksiyonlarını kapsamlı bir şekilde yerine getiren ve j-guar’ın tüm modülleriyle entegre bir biçimde çalışan j-guar İnsan Kaynakları modülü mevcuttur.

Tiger Enterprise

Bilenlerin Tercihi

  • Firmanızda hızla kullanıma alınabilen,
  • Birden fazla lokasyonda iş yapan şirketler için çok yönlü planlama ve kontrolü destekleyen,
  • Dış sistemlerle kolaylıkla veri alışverişi yapabilen,
  • Yeni geliştirmelere açık, kullanıcıların ihtiyaçları doğrultusunda kolayca ve kısa sürede uyarlanabilen,
  • Artan işlem ve veri yükünde performansı yüksek,
  • Yerel ve yaygın iş ortaklığı yapısı sayesinde, ortaya çıkabilecek her türlü ihtiyaca kısa sürede cevap verebilen,
  • Şirketlerin kendi bünyelerinde geliştirmiş oldukları yazılım ürünleri ile entegre edilebilen,
  • Bir defada uygulanabileceği gibi, isteğe bağlı olarak ve ihtiyaçlar doğrultusunda modüler yapıyı da destekleyebilen,
  • Esnek raporlama özellikleri ile kullanıcıların ihtiyaç duyacağı farklı raporların kolaylıkla tasarlandığı,
  • Uluslararası firmalar veya ithalat/ihracat yapan firmalar için raporlama ve yabancı dil desteği sağlayan,
  • Arayüz standardı ile kullanım kolaylığı sağlayan,
  • Tüm hareketlerin ve işlemlerin tarihçesinin tutulabildiği,
  • İnternet üzerinde de kullanılabilen,
  • Mobil teknolojileri destekleyen,
  • Mevzuata ve iş kurallarına hakim

etkin bir ERP çözümü sunar.

Tiger Plus

İşletmeleri Liderliğe Taşıyan Güç

  • İş akışı ve süreçlerin onay ve kontrolünü elektronik ortamda gerçekleştirerek, evrak ve telefon trafiğini ortadan kaldırabilir,
  • Sık yaptığınız işlemleri ve raporları belli bir takvime bağlayarak, istediğiniz zaman otomatik çalıştırılmasını sağlayabilirsiniz. Tiger Plus, yapılması gereken işleri hatırlatır, tamamlandığında ise ilgili bilgiyi sorumlulara mesajla iletir,
  • Yeni Türk Ticaret Kanununa (TTK) ve diğer standart yerel/uluslararası muhasebe ve finans standartlarına (FAS52, IAS, UFRS) uyumlu,
  • LOGO Çözüm Ortaklarına özel, işletmelerin ihtiyaçlarına göre yeni işlevsel uyarlamalar geliştirebilmek için geliştirilmiş “Object Designer ve LOGO Objects“ uyarlama aracı,
  • Raporlar üzerinde; renk, font gibi görsel pek çok değişiklik yapabilir, şirket logosu gibi işler için çizim ve grafikleri kullanabilir, kolonları silebilir veya alanları kolonlara ekleyebilir, yeni filtreler tanımlayarak değişik sorgulamalar oluşturabilir,
  • Yönetici Konsolu ile en çok satılan/alınan ürünlerin tutarlarının takibi, en çok satış yapılan cari hesap veya ürünleri, stok/alacak devir hızı, banka ve kasa durumu gibi bilgileri tek ekradan takip edebilir,
  • “Doküman Yönetimi” fonksiyonu ile kayıt ve işlemlere ait dokümanları tanımladığınız kataloglar altında tutabilirsiniz.

Diğer Özellikler;

  • Açık ve Esnek Mimari, İlişkisel Veritabanı Desteği – MS SQL ve Oracle,
  • Çoklu Dil Desteği sayesinde birden falza dilde kullanım imkanı,
  • WebTIGER ile web kullanımı,
  • LogoConnect ile bankalar, kurumlar ve diğer firmalar ile E-iş Köprüsü,
  • E-posta sistemleri ile entegre yapı,
  • MS Office ile akıllı doküman entegrasyonu,
  • LOGO Çözüm Ortakları tarafından geliştirilmiş 200’ün üzerinde entegre iş uygulaması,
  • Windows arabirim standartlarına tam uyum.

e-Fatura

Güvenli ve Tutarlı Veri İletişimi

Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, elektronik ortamda iletilmesi ve yine elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesi hususunda getirilen yasal çerçeve doğrultusunda ve Gelir İdaresi Başkanlığı’nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümleri, kağıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip elektronik faturaları düzenleyebilmeyi ve elektronik ortamda iletilmesini olanaklı kılan bir uygulamadır. Böylelikle; faturanın taraflar arasında güvenli ve hızlı dolaşımı sağlanmış olur.

LOGO’da e-Fatura Çözümleri 3 şekilde sunulmaktadır:

1. LOGO e-Fatura – Dosya Transfer Çözümü (DTÇ)

  • Dosya Transfer Çözümünü tercih eden kullanıcılar Gelir İdaresi Başkanlığı’nın portaline manuel yükleme yöntemiyle faturalaşma işlemlerini gerçekleştirebilirler. Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından, Portal yükleme sınırı 1 Nisan 2014 itibariyle aylık 500 adet olarak belirlenmiştir.
  • İşletmeler e-Fatura alma ve gönderme işlemlerini özel bir sunucu yazılımına ve donanımına gereksinim duymadan yapabilirler. Böylelikle e-Fatura yatırım maliyetlerini minimum seviyede tutarlar.
  • Dosya Transfer Çözümünde kullanıcı, e-Fatura sistemi üzerinden, faturalarını kendi belirlediği klasörde otomatik olarak kaydeder. Ancak bu klasörün, GİB’in e-fatura portaline aktarımını portale girerek manuel olarak yapar.

2. LOGO e-Fatura + Sunucu Yazılımı – GİB Entegrasyon Çözümü (GEÇ)

  • LOGO e-Fatura çözümüyle birlikte alınacak e-Fatura Sunucusu üzerinden kullanıclılar; kendilerine ait bilgi işlem sistemi aracılığıyla, Gelir İdaresi Başkanlığı’nın sistemine entegre olarak e-Fatura uygulamasını kullanabilirler.
  • LOGO e-Fatura çözümüyle birlikte alınan Sunucu Yazılımı ile kullanıcının ayrıca portale girmesine gerek kalmaz. LOGO e-Fatura çözümü üzerinden e-Faturalar mühürlenir, zarflanır ve portale otomatik aktarılır.

3. e-LOGO Özel Entegratörlük Hizmeti:

  • Entegrasyonu sağlayacak sunucunun kullanıcı firmada tutulması, yönetim ve denetiminin yine firmanın kendi sorumluluğunda olması tercih edilmiyor ise uygun olan çözümdür.
  • Özel Entegratör 7/24 aktif çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemin yatırımını kullanıcı firma adına üstlenir. Böylelikle; elektronik fatura gönderme ve alma işlemleri teknik yeterliliğe sahip, Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan özel entegrasyon izni almış Özel Entegratör Hizmet sağlayıcısı e-LOGO’nun bilgi işlem sistemi vasıtasıyla gerçekleştirilir.

e-Fatura hakkında genel bilgi ve başvuru süreci için efatura.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

LOGO e-Fatura Çözümleri hakkında daha detaylı bilgi için logo-edonusum.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

LogoConnect Banka

Logo Üzerinde Banka Hesaplarınızda Hızlı ve Güvenilir İşlemler

Çalıştığınız banka şubeleri ve hesapları ile aranızdaki bağı LogoConnect Banka sizin için kuruyor. Banka işlemlerinizi LogoConnect Banka aracılığı ile oturduğunuz yerden güvenle, hızlıca, kolayca ve mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirebilme ayrıcalığından yararlanabilirsiniz. LogoConnect Banka; GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise kullanıcılarının sürüm farkı gözetmeden üye bankalarla bilgi transferi yapmalarını (Banka Fatura Ödeme ve Tahsilatları, Havale, EFT, Çek-Senet, Hesap Özeti ve Mutabakatı) sağlar. LOGO İnsan Kaynakları programına bağlanıp maaş ödeme talimatlarını bankaya kolaylıkla gönderebilirsiniz.